İlk gebeliğimdede yaşadım bi caresini bulamamışdım, şimdi yine yaşıyorum ama sanki daha kötüsü.. yatakda dönerken, oturup kalkınca, yürürken herzaman aslında ağrıyo acıyo
Ama bugün dahada kötü durumda resmen affedersiniz götümün üstüne oturamıyorum cok acıyor hemen kalkmak zorunda kalıyorum normal mi bu ? Daha 7 haftam var nasıl dayanıcam bilmiyorum cok zorlanıyorum artık ağrılar cok yoruyor beni☹️ daha dün randevum vardı gittim bebek baş aşağı, artık büyüdü baskı yapıyordur dedi ama daha 7 haftam var üstüne oturamıyorum 😭