merrveak 12+2 yim 7 kasımda ikili testim var inşallah orda öğrenmeyi ümitt ediyorum 😂bu arada oğlumu özelde 13 haftalıkken öğrenmişrim devlette cihazlar iyi olmadığı için söyleyemiyorlar erkenden ikili test yapılınca özele kendi doktoruma geçicem zaten bakalımm inşallah 7 kasımda öğrenirim 🥹