Arkadaslar kan testimi erken verdigim icin 0.2 cikmisti regl gecikti catlamama gore kan verdigimde bel agrisi ve kasik agrisiyla acile gitmistim sikayetim regl gunu gecince gecti idrar testi hala - golge bile yok ikinci cizgide incir kuru ve havuc denemistim gunume kadar sanci cekip suan bisi hissetmiyorum muhtemelen regl olucam gecikmelide olsa onumuzdeki ay sogan kuru denemek istiyorum yumurtaliklarda bisi varsa temizlesin diye sonrasinda ise yine incir havuc denicem bu sekilde yasayan varmi paylasirmisiniz