basakc36 kurkmantosuzmadonna 3 ay folik asit kullandım o bitti d vitamini ve demir ilacına başladım hamilelik bitene kadar hatta şu an iki hafta oldu doğum yapalı yine kullanıyorum
GEM kurkmantosuzmadonna sağlık ocağındaki ebem bana doğuma kadar hatta lohusa iken de kullanacağımı söylemişti şu anlık doğuma kadar kullanacağım doğumdan sonra ne olur bilemiyorum.
Handemhmt kurkmantosuzmadonna ben ilk gebeliğimde 12. Haftada başladım demir ve kan ilacına doğumdan sonrada 2 ay daha kullandım bide sezeryan doğum yaptım ilk 1 haftada kan sulandırıcı iğne vermişti doktorum
emineikizlerinyusufun Doktorum bana da doğuma kadar kullan dedi ilk çocuğum sezaryen le doğdu halsiz yorgun olursun kansız kalınca diyorikincide sezaryen olacak doğumdan sonra da kullanacağım ben kan değerlere normal oluncaya kadar