Silakadir14 Kızlar bugün kahverengi lekelenme ile doktora gittim kese haftaya göre fazla büyümemiş dedi korkmalımıyım yeni daha 6 haftalık oldu
Selocan12 Silakadir14 benim başıma geldi içinde benekte vardı ama geriden geliyordu ve düştü maalesef inşallahh sizinki öyle olmaz
Feroo Bol su tüket canım banada 6. Haftada kesen küçük demişti günde 3 litre su tüketiyorum bı sonraki hafta gittiğimde düzelmişti
Silakadir14 Feroo evet ben çok az içiyorum belki ondan oluyor bilemedim ama ultrason kağıdına baktığımda gayet iyi gözüküyor büyüme bilemedim bende
Feroo Silakadir14 ultrasonda olcuyorlar ya keseyi cnm doğrudur bide zoom yapıyorlar bende bilememistim bol su iç kesenin büyümesi için tek şey su içmek bidahaki kontrolüne düzelir merak etme
Silakadir14 busrax_ çok takıntılı biriyim biri birşey dediği zaman çok takıyorum kafaya şimdide kesenin küçük olmasına taktım 🥹
busrax_ Silakadir14 hamileliğiniz tadını çıkarın. çok başındasınız biliyorum çok stresli oluyor haklısınız. doktorunuzu dinleyin yeter :)