Mervemm06 Az bisi kan geliyor 3 günde düştü göbek bağı az bisi parça var gibi duruyor ve morarmış ağlayınca kan geliyor az bisi kan acaba normal mi
Tugbagol Mervemm06 bugun düştü bizim de 8. Günüydü. Doktor bir gazlı bez vermişti ıslak mendil gibi onu koyuyorum ve 1-2 damla şeklinde kan görüyorum. Burada bekleyeyim ben de kontrolumuz cuma günü çünkü
Aysenurkayaa23- Mervemm06 benimde öyleydi ama az kan geliyordu erken düştüğü için batikon sür demişti öyle 1 haftaya kabuk bağlayıp iyileşti
Aysenurkayaa23- Mervemm06 Hatta sorun var mı diye pıhtılaşma testi yaptı pahalı bi testi k vitaminiyle ilgiliydi bişey çıkmadı zaten para tuzağı bence pıhtılaşmada sorun olsa kanama hiç durmazdı bence suan oğlum 13 aylık😍
dilaradoyan Mervemm06 doktora gidin mutlaka. Acilden giriş yapın hatta daha hızlı ilgileniyorlar yenidoğanda, randevu sıra beklemenize gerek kalmaz.
Mervemm06 Tugbagol sizinki iyi zamanında düşmüş bizimkinde morarma ve hafif kanama var ağladığı zaman oluyor
gul-vii Doktora gidin lütfen .. 3 günde göbek baginin düsmesi normal degil Enfeksiyon kapma olasiligi cok yüksek ..
gul-vii Mervemm06 Garip.. cnkü eeeen erken 1 hafta 10 güne düser Ve kaniyo diyosunuz bu acik yara oldugunu gösterir..