Merhaba arkadaşlar 33 + 2 haftalık hamileyim. Serklajlyim. Bu zamana kadar yatarak geldik. Bugün mutfağa yemeğe bakmaya kalktığımda bacaklarımda ozellikle diz kapağımın altında kaşıntı başladı. Aşırı derecede bir kaşıntı oldu biraz kolonya falan sürdüm hafifledi. Neden olur acaba bilen var mı. Kan sulandırıcı da kullanıyorum ondan olabilir mi bu durumu yaşayan anneler lütfen yardımcı olsun hastaneye gitmeli miyim