Cuma günü kürtaj oldum 2 gün iyiydim aslında ama şuan aşırı ağrım var belim felaket ağrıyor karnimda da ağrı var kürtaj olanlar normal mi yoksa bı acile gitmeli miyim ?
Acile gidersem muayne alttan mi olur şuan hiç onu yaptırmak istemiyorum yoğun enfeksiyon riski var zaten
Bana bı akıl verin