Kızlar selamlar geçen hafta çatı muayenem yapılmıştı ve çok rahat geçmişti. Bugün 38. haftam ve 39 da doğum yapmış olmam gerekiyor diyabetten dolayı, bugün doktorum biraz uyarayım dedi ve muayene etti 1,5 cm açıklık varmış. Çatı muayenesinde hiç zorlanmamıştım ama bugün biraz canım yandı açıkçası. Normal doğum istiyorum ama açıklık kontrolü yapılırken zor mu oluyor? Biraz motivasyona ihtiyacım var kızlarrrr