Sabahtan bı belıme sırtıma kramp girdi kızlar büklüm büklüm kaldım agrım çoktu gun içinde yıne oldu dra gıttım neysekı bebeğimizin durumu ıyı Allah’a hamdolsun. Dr a üşüttüm mü acaba dedım olabılır dedı çünkü kemıklerım ağrıyor sızlıyo grıp nezle oluncaki vucud agrıları gıbı hamilelikte böyle olan var mı kızlar 10. Haftadayım