Merhaba anneler, 11+6 haftalığım ikili test yaptırdınız mı yaptırmam gerekiyor mu çok kararsızım bir yanım yaptırmak istemiyor bir yanım yaptır diyor ama sonuç olumsuz olursa ki doktorlar çoğunlukla bi yüzdelik veriyorlar down sendromuyla ilgili diye duydum bu gebelik psikolojimi alt üst edebilir yani çok kararsızım 5 kasımda randevum var o zaman yaptırmalı mıyım doktora danışıp siz ne dersiniz aranızda yaptır diyenler var mı? Etrafımdaki çoğu kişi eşim dahil öyle bir ihtimal olsa aldıracak mısın sanki hayır diyorlar biz yaptırmadık diyenler de çok. Ve bende çok kararsızım lütfen yardımcı olur musunuz