Kızlar Ben 37+4 oldum 2.gebeligim ve sezaryen olacak. Dün kontrole gittim istiyorsan zorlanıyorsan 31 Ekim Perşembe alalım yada bekleyebilirsen 6Kasim kesin dedi Çok heyecanlıyım 3100kg civarıydı anne karnında sanki biraz daha kalsa gelişir kilo alir kg küçük gibi geliyor hem kavuşmak istiyorum hem beklesem diyorum ama ağrımda çok yatarken donemiyorum kalkarken vajinam kemiklerim sanki asagi doğru bir ağırlıkla çekiliyor Yani kısaca son 2 mı 7 mı bilemiyorum 🤭🥰