Aysegebes Şimdi izindeyiz ya biz. 8 hafta doğum öncesi izin var. 40. Haftada doğurmazsak izin bitmiş oluyo otomatik doğum sonrası izinden mi gidiyo bu durumda???
Bergamot Aysegebes evet. Doğum izni çoğul gebelik hariç 16 haftayı aşamaz. Yine de idari amirinize danışın 🙏🏻
GulsenUlu Aysegebes bildigim kadariyla 32de ayrildiysaniz, 8+8 hafta sonra izniniz bitiyor. Ne zaman dogum yaptiginizdan bagimsiz sanirim.
-serpil25 Öyle bir şey olmuyo bildiğim kadarıyla doğumdan sonraki izniniz doğum yaptığınız gün başlıyor
arinmommy Erken doğum yaparsanız kullanmadığınız izinler doğum sonrasına ekleniyor diye biliyorum öyle okumustum sanki bı yerde. Sağlıkla gelsin bebiş