Iremsvn
Karabükte yaşıyorum şehirle alakası olduğunu düşünmüyorum ama olabilirde. Ben şuan 24 haftalık gebeyim. Gebeliğim boyunca özel hastanede kuruş para vermedim 15 tl katkı payı hariç. Geçenlerde de hastaneye yatırıldım onda da kuruş ödemeden çıktım iyi ki yaptırmışım sigortayı geçen sene 9600 tl vermiştik 9 taksitli hemde. Sigorta yenileme yüksek fiyat verince hastanenin doğum paketini sordum standart paket 51bin premium 62 bin dedi zaten benim 24 haftam dolmuş. Sadece doğumu sordum 30-35 arası bişey söyledi dilim uçukladı. Yaptırdım mis gibi sigortamı 9 taksite de böldürdüm stressiz devam ediyorum iyi ki zamanında yaptırmışım maddi olarak inanılmaz kurtardı.