azracan20 Minik1tirtil canım vallahi benim büyük oğlumdan kalan ne varsa küçük oğluma da kullandım hala kullanıyorum emzik ve biberon dışında abisi olmasına rağmen aynılarını kullanmadım yenisini aldım günümüz şartlarında zaten her şey çok pahalı ya
Nur0653 Minik1tirtil hijyen açısından temiz olacağını düşünmüyorum biberon cam ise ucunu degistirirseniz kullanılabilir
Mrsacar Minik1tirtil biberon camsa ve emziği değiştirirsek kullanıla bilir ama emzik çok sağlıklı değil 😓
bebegimibekliyorum__ Minik1tirtil ikinci elden philips alacağıma daha düşük fiyatlı sıfır alırım bence canım riske atma çünkü bebek kullanacak çok önemli
Annelikmghb Minik1tirtil bence asla kullanmamalisin yani bu baskasinjn agzindan sakızı alıp yikayip cignemek gibi bisey olur hic tavsiye etmem bebek icin hic hijyenik degil