Prmdkanneee 27+5 göğüs altımda başlamıştı ama bugün karnıma kadar indi ve kaşınıyor kızlar küçücük kıl köklerinde gibi kırmızı kırmızı pütür. Doktorum telefonda allerset hap kullanabilirsin dedi başına gelen oldu mu
poyrazege1503 Prmdkanneee gebelik kolestazi olabilir. Kaşıntı başlı başına belirti ve sivilceye benzer küçük küçük kabarcıklar gibi..kan testi yapılması lazim bebege oldukça zararli
MorKelebek54 Prmdkanneee benim karnimdada vardi doktorum cildimim kurulugundan dolayi olabilcegini soylemisti. Be kadar nemlendirmeye calissam da vucudum gerildigi icin kuruyodu ki gebelik oncesinde de dogum sonrasindada hep cildim kurudur benim ☺️ ben tek tek kasiyip yoluyldum uclarini hatta
Ybvvv Prmdkanneee Bende de vardı Hindistan cevizi yapı kullanıyordum onu kesince geçti. Şimdş balm tarzı birşeyle nemlendiriyorum
Prmdkanneee poyrazege1503 aklıma geldi ama pütürler olunca ve başka yerimde kasıntı olmayınca çok ihtimal vermedim doktorumda hiç bu açıdan değerlendirmedi bence ☹️
poyrazege1503 Prmdkanneee o zaman bilemem canim aklıma o geldi direk sadece korkutmak değildi amacım💜
Prmdkanneee MorKelebek54 yaa evet bende hep yağ kullanıyordum bir iki kere krem de sürdüm krem mi yaptı acaba dedim bende ☹️
Sum16 Bende de çıktı demir hapını kestik ve karaciğer enzimlerime baktı ama bir şey çıkmadı stresten olabilir demişti. Bir de ağdaya gitmiştim 1 hafta öncesinde karnımı da aldırmıştım belki kıl kökleri enfeksiyon kaptı bilemiyorum
Mom_185 Prmdkanneee doktora sordum bugün normal dedi bana fazla sayıda yok ama göbek etrafim mor gibi bı değişik oldu