Gunduzanne Şeker yüklememde ilk kanım yanı aç karnına olan 98 çıkmış, içeceği içtikten sonra ilk kan 181 çıkmış kızlar yanında değer normal yazıyo ama bana yüksek geldi, sizce ?
myangelson Gunduzanne 75 likte 2. Saat tokluk olması lazım o yok mu ? Bazı hastanelerde açlık 100 ilk saat sınır 190 ikinci saat 150 oluyor ona göre bakınca şeker yok ama açlık 90 ilk saat 180 ikinci saat 140 ise yüksek gözüküyor
Rabiamina Gunduzanne bana biraz yüksek gibi geldi. Doktorlar 180i sınır olarak kabul ediyorlar. Geçmiş olsun
myangelson Gunduzanne evet 1 açlık 2 tokluk oluyor. Farklı tahliller var mı belki aralarına karışmıştır. Benim ilk çıktığında karışık duruyordu sonuç
myangelson Gunduzanne degisikmis hastaneye bir sorun bence çünkü 3 tane sonuca göre bakılıyor genelde 2 sonuç yeterli gorulseydi 50lik yaparlardı