Diyoler Haftadayım doktorum farklı bir merkeze gitti beraber devam edemiyoruz. Anadolu yakasında göztepe ataşehir ümraniye taraflarında iyi bir doktor önerinizi var mı lütfen medical göztepe bal olur
Deniiizzz Diyoler benim doktorum onunla başladığım için Avrupa yakasında bırakamadım ben Anadolu da oturuyorum geçen gün ufak bir rahatsızlığım oldu mecbur burda ki medikal park Ataşehir e gittim Cengizhan kolota doktorun adı ben çok memnun kaldım yaklaşımına tane tane anlatıyor bir sonra ki hastaya bakacam diye bir telaşı yok kendi anlatıyo sonra sizin sormak istediğiniz soruları sorun diyor hatta 7/24 arayabilirsiniz hemen açarım dedi bunlar benim için çok önemliydi eğer kendi doktorumu bırakabilecek olsam kesinlikle kendisinde devam ederdim. Tabi herkese göre yine değişir bu durum ama bir araştır derim.
Zeynepyavuzz Diyoler kesinlikle Ataşehir medicalpark da Funda hanım var o tek geçerim . Normal doğum taraflı bir doktor ve iletişimi mükemmel . En önemlisi güler yüzlü , çok tatlı bir doktor . Ben Anadolu da bir sürü doktora gittim ama tek geçerim .
Lky0- Diyoler benim doktorumun kendi kliniği var anlaşmalı hastanesi var orda doğum yaptım 8 gün oldu Ama doktora hastahaneye ayrı ayrı ücret ödeniyor malesef ..
Diyoler Peki normal doğum sezeryen doğum sorunu var mı biliyo musunuz ? Bazı doktorlar ben normal doguma girmem vs diyor da
Dilek_aslndg “Diyoler” bende ataşehirde oturuyorum avicenna nın hemen yanında Zeyneb Ahmad kliniği var bende çok memnunum tecrübeli bir hanımefendi nazik ve 7/24 ulaşabiliyorsunuz doğumu da central hastanesinde yapıyor anlaşmalı olduğu hastane orası muayene ücretleri de hastaneye göre aynı
Diyoler Teşekkür ederim ama özel sigorta + doğum paketi sebebiyle hastaneye gitmek istiyorum ekstra ücret ödemek istemiyorum :(
Diyoler Zeynepyavuzz hatice funda uyanık mı ? Atasehir medicalde full yeni ekip var aynı kisiden bahsediyosak o da yeni gelmiş. Siz beraber mi calısmıstınız
Zeynepyavuzz Diyoler yani ne zaman geldiğine dair bir bilgim yok ama çok yeni değil. Çünkü aralıkta ordan çekmeköye geçecek . Ben onunla devam ediyorum şuan . Evet Hatice Funda uyanık
Aleynaceyhannnn Diyoler ümraniye hisar hospital çamlıca tuğba güngör ikinci doğumumu yapıcam nasipse çok memnunum her sorunumda çok güzel motive ediyor stresimi alıyor sağolsun
Handan_as Diyoler göztepe medicalparkta zübeyde hanımı kesinlikle tavsiye ederim. Ben henüz hamile kalamadım ama kaybım sonrası sürecimi duygusal olarak da çok güzel yönetiyor. Gelen takipli gebeler de çok memnunlar.
Cems01 Diyoler koşuyolu medipol Evrim Bostancı Ergen, henüz doğumum gerçekleşmedi ancak neredeyse hamileliğimin başından beri birlikteyiz kendisinden çok memnunum. Hem ilgili hem donanımlı (doçent zaten) hem de çok güleryüzlü ve pozitif
Mihribangns Ataşehir Medicana Ahmet hoca’yı tek geçerim. Öyle iyi doktor ki inanılmaz ilgili, bilgi sahibi. Sizi bomboş şeyler için germiyor hep sakın kalıyor, guleryuzuyle rahatlatıyor sizi. Sağlık sigortanız karsiliyorsa hiç düşünmeden gidin derim