SariLale22 Arkadaşlar normalde Ankara da yaşıyorum orda takipliyim ama şuanda annemgilin yanında şehir dışındayım 11 haftalık hamileyim 2-3 hafta burda kalıcam ikili taramayı burdaki hastanede yaptırsam olur mu ? Bakarlar mı ? Not; İkizlere gebeyim
TwinsAndBeren SariLale22 ikizlere ikili tarama yapmıyorlar iki bebek olduğu için hangisinde sorun olduğu anlaşılmıyor fetal dna veya amniyosentez öneriyorlar ben de ikizlere 19 haftalık gebeyim doktorum yapmadı ve duyduğum ikiz gebeliklere de yapılmıyor
SariLale22 Merve_kucuk Ankarada perinatolojiye gidiyorum 3 hafta sonra gel dediler şimdi ben Orda yaptırdım desem bişey demezler yani kusura bakmayın bilmediğim için 😂
kurkmantosuzmadonna SariLale22 demezler arkadaşım da aynı böyle sizin gibi farklı bir şehirde yaptırmak zorunda kalmıştı yaptırdı sonuçlarını da alıp gitti
SariLale22 TwinsAndBeren Ankarada ki perinatoloji doktorum öyle dedi yani bende aslında tam bilmiyorum banada saçma geliyor
TwinsAndBeren SariLale22 yok hayır yapılmıyor hiç yapılanı duymadım çoğul gebelik etiketi adı altında başlık açıp sorarsanız daha net cevap alırsınız ikiz annelerinden
kurkmantosuzmadonna SariLale22 ya ikiz olduğunu şimdi gördüm normalde başka şehirde ikili test yapılıyor onu biliyorum ama ikizlere ikili test yapılıyor mu onu bilmiyorum
SariLale22 kurkmantosuzmadonna normalde ben ikili test yaptırmak istemiyorum ama perinatolojiye gitmiştim Ankara bilkentte orda ki doktor 3 hafta sonra gel ikili test yapabiliriz belki gerçi ikizlerde bazen doğru sonuç vermiyor ama dedi benimde kafam karıştı belki burda bilen biri çıkar diye post açtım bide ilk gebeliğim