Kızlar benim ilk gebeliğim tüp bebek şimdi en son adetim Eylül 12 falan diye biliyorum ama demir ilacı aldgm tarihe göre 16 agustos hangisi son adetim bilmiyorum Eylül hiç bu kadar gecikmemisti ilk bı sene zaten duzensizdi ondan sonra düzene girdi erken oldum geç olmadm hiç yaklaşık on gün öncede test yaptm idrar negatif çıktı şimdide hiç yapmak istemiyorum 🙄🙄