Kızlar 40. Haftama girdim 40+2 de fitille doğumu başlatma gibi bir seçenek var önümde. Daha önce alttan muayene edildim 2 cm açıklığım vardı ama hiç sancım yok. Aranızda fitille doğumu hızlanıp normal doğuran var mı fitile suni sanciya rağmen acilmam ilerlemeyip sezaryene dönmesinden de korkuyorum 🥺