Kızlar selam, geçen ay başarısız olan bir aşılamam mevcut. Kısmetse bu ay 2. Aşılama yapılacak. Doğum sigortası yaptırmak istiyoruz ama bu süreçte nasıl ilerliyor bilginiz var mı? Aşılama tedavisi görürken doğum sigortası yapılabiliyor mu? Yaptıranınız var mı veya fiyat hakkında bilgisi olan?