İlk adetle birlikte doktor muayene ediyor rahimde sıkıntı yoksa o ay başlar eğer küçük kistler oluşmuşsa bir sonraki aya bırakır, tamamen sizin vücudunuza göre değişen bir şey, eğer psikolojik olarak da hazırsanız bi engel yoksa bir ay sonra yeniden transfer yapılabilir