Sema_nur60 merhaba ben de 21. Hafta 4 günlükken serklaj oldum, 10 mm ile. Şuan 23 haftalık oldum. Bugün kontrole gittim doktor dikişin olduğu yere kadar açılma olmuş , 18 mm de, bebek büyüdükçe dikişlere baskı olabilir dedi. Sizd e de böyle bir şey olmuş muydu acaba