Deniz4848 Dün doğum yaptım solunum sıkıntısı ve kendini isitamadigi için bebeğim yanıma geldikten sonra kuvoze gitti su an oksijen veriyorlarmış antibiyotik tedavisi varmış aranızda bu durumu yaşayan oldu mu nolur çok kötüyüm 36. Haftada 3200 gram doğdu