KonuMankeni Kızlar buradan randevu alan giden memnun kalan var mı? Ben randevu almaya çalışıyorum ama hata veriyor. Nerde hata yapıyorum 🥲
AnayimBenAna_ KonuMankeni fakülteden randevu almaya kalktım bir kere kızım için. Orda çalışan bir akrabam ayarlamıştı. 3 ay sonrasına verdiler randevu.
KonuMankeni AnayimBenAna_ ya ben baktım aslında randevu görünüyor bilgileri dolduruyorum güya okeyliyorum hata veriyor. Anlayamadık 🥹
Pinarkorkmazer KonuMankeni ben hep randevu alırım kardeşim için ordan. Direkt onaylaması gerekiyor biraz zaman geçsin tekrar deneyin. Kardeşim ağır engelli ve her tedavisini fakültede gördü hastalığını teşhis eden de fakülteydi
KonuMankeni Pinarkorkmazer yani tc telefon ve doğum tarihi giriyorsun ilk etapta değil mi? Bu esnada hata verdiği için ilerletemedim işlemi 🥹
Pinarkorkmazer KonuMankeni bence sistemde hata var bilgilwrimi girerek denedim şu an ve seçtiğiniz birim erkek hastalara hizmet vermemektedir diyor 😂😂😂😂😂 tövbe dedim cinsimden Emin olamadım 😂😂😂