taazeeannee Kızlar 6+3 deyim, tiroidlerim geçen hafta 3.22 bugün 6.62 çıktı riskli mi sizce ilaçla düzeliyor mu sıkıntı yaşar mıyım?
Gokturkmom_ taazeeannee ilaç tabikide düzeltiyor mutlaka kullanın 5.08 ’le başladım bi ay sonra 4.15e düştü doktorum daha da düşmesini istiyor. Şuan bi gün50 bi gün 25 şeklinde içiyorum hâlâ
Havvabektas taazeeannee dahiliye gidin benim 4.95 çıkmıştı ilaç verdi ayda bir dahiliye gidiyorum kan veriyorum 30 haftalık olduk
KonuMankeni taazeeannee canım en acilinden dahiliyeye git. Gebelikte tiroid çok çok önemli. 2,5 üst sınır deniyor ama onu bile istemiyor doktorlar. Benim en son 1,37 çıktı yine de ilaca devam ediyorum. Sen hiç aksatmadan mümkünse yarın hemen git 🌸
Yasminnnnn taazeeannee dahiliye git dozunu ayarlar ilacını verir ilaç da düşer ayda bir de kan verirsin ona göre takibini yapılır korkma bir şey olmaz