Rumeysa25_ Bu cuma 36.haftaya gireceğim. Önümüzdeki hafta içi de doktor kontrolüm var. İlk gebeliğim. Acaba bu haftada doktor çatı muayenesi falan yapıyor mu normal doğuma uygun mu diye ? Ya da bu haftalarda neler oluyor 😂 biraz endişeliyim de
Meltemm21 Rumeysa25_ 38. Haftaya giricem yarın hala yapılmadı kontrole de gidiyorum yarın artık en hayırlı zamanda gelsin diye dua ediyorum
fztanne1 Rumeysa25_ doktora göre değişiyor ilk gebeliğimde 36. Haftada düzenli sancılarım çıktığı için çatı muayanesi yapmıştık. Normalde yapmayacaktı ama 😊
Menekse- Doktorum tam 37+0 da çatı muayenesi yaptı kan tahlillerimi yaptı doğuma hazırlık için şu an 37+5 im bebişi bekliyoruz.
Brc_aytc Doktora göre değişiyor benimki 38.haftada yapacağını söyledi 36 dayım şuan nst istiyorlar ama