Persembe günu kahverengi pembemsi akinti gibi bsy gördum ara ara az geliyodu rengi kırmizıya yakın degildi yani. Dun kan verdim beta 315 cikti dr hamile oldugumu soyledi haftaya keseye bakcaz. Az oncede ic camasir batacak sekilde kirmiziya yakin bir akinti olmus baya yuvarlak bu normal mi yoksa tehlikeli mi simdi ne yapmam gerekiyor ?