Oznur91_ Merhaba 7haftalık hamileyim adetim gecikti korundugumuz için hamileliği aklıma bile getirmedim kanımdada iltihap olduğu için volteren adlı bir ilaç kullandım 10gün bebeğime bir zarar olmuş mudur başına gelen varmı
biranneadayi15 Oznur91_ bende hamile olduğumu bilmeden antibiyotik kullanmıştım Dr bir sorun olmaz demişti
hakinh Ben hamileligimi.9haftalikken öğrendim. Ve bu süre boyunca antidepresan kullandım 🥲çok şükür aksi bir durum olmadı. 32.hagtaya geldim.
Oznur91_ hakinh biranneadayi15 Doktorum etki ettiyse düşük olabilir dedi o yüzden korktum insaAllah etki etmemistir kanımda da enfeksiyok yüksekdi o sorun olur mu acaba 😭