Canlar burda 6 aydır bende takip yapıyorum olmayacak mı acaba hissi oluyor şuan çok şükür hamileyim daha çok yeni 😍 burda sıkıntılı süreçte sorularıma cevap verenlere çok teşekkür ederim çok şey öğrendim burdan bende birilerine belki faydalı olur umut olur diye yazmak istedim ilk gebeliğim ilk denemede oldu ondan şoka uğradım biraz bu kez olmayınca üzüldüm 3-4 aydan sonra o kadar takmamaya başladım nasip dedik ama hep aklımda rahim filmi mi çektirsem şunu mu yapsam her ay doktora gittim bir sıkıntı var mı diye yok deneyin 1 sene sonra tedavi dediler.3 aydır ovulasyon testiyle takip ettim yumurtlamamı genelde çatlamayı değerlendirebildik ama olmadı smear testinde enfeksiyon çıktı fitil kullandım keçi boyunuzu kürü yaptım eşime kabak çekirdeği yedik yumurtlama döneminde avokado yedim eşim hacamat oldu yumurtlama öncesi yumurtlama ve çatlama günü değerlendirdik 3 gün üstüse nasip tabi ki ama bunları yaptığımız ay hamile kaldım sağlıkla kucağıma alayım inşallah dua edin bana da rabbim isteyen herkese kolaylıkla nasip etsin benden size umut olsun istedim 💘💘