Kek Arkadaşlar 38+5 im ama grip oldum doğum yapmayı bırakın yataktan kalkarken bile heryerim ağrıyor doğum yapmak için o kdar güçsüz ve kuvvetsizim ki başına gelen varmı yoksa normal doğum nasıl ilerliyor yada bebek doğunca merak ediyorum 🥹🥹