Ayseenurrdefne ilk gebeliğimde 40+0da hiçbir doğum belirtim yokken yatışım yapılmıştı hem ben çok sıkılmıştım hem doktorum daha fazla beklemek istememişti hiç açılmam yoktu fitil+suni sancı aldım 7-8 saat ama hiç ilerlemedi doğum akşamına spinal sezaryen oldum