Arkadaşlar kısaca kendimi anlatayım Eylül’de 2 sene oldu evleneli. 1 tane kürtajım var geçen sene Kasım’da oldu üzerinden 1 sene geçti. Pcosluyum. Gen testi sperm testi temiz. Değerler temiz. Prolaktin bir tık yüksek. Aşılama ilaç tedavisi görmek istiyorum. Bunun için kendimiz mi başvurmaöız gerekiyor hastaneye gidip ne demeliyim bize aşılama yaparlar mı ücretleri neler bilgisi olan beni bilgilendirebilir mi