Elele Ebrua ben gidiyorum baştan beri doktordan da çok memnunum gerçekten çok ilgili her soruya güzelce cevap veriyo çoğu şeyi de kendi sormadan anlatıyo
Ebrua Elele ben ilk defa gidecegim 36 haftalık hamileyim Devlet hastaneleri bıktirdi beni artık 🤷♀️ Dogum ucreti ne kadar biliyomusun Bide hic fotografı yok bebegimin veriyormu dört boyutlu Ha bide nst ucretini soylermisin rica etsem☺️
FHKK Elele Canım ben cinsiyet öğrenmek için gitmeyi düşünüyorum muayne ücreti ne kadar bilgin var mı ?
Elele Ebrua muayene 65 nst 45 lira. 10 gün içinde gidince ikinci seferde para vermiyorsun. 34 den sonra her hafta çağırıyor çünkü. Ultrason renkli gösteriyo fotoğraf da veriyor iki üç tane her seferinde ama fotoğrafı siyah beyaz çıkarıyo. Doğuma da zam gelmiş normal 3 bin sezeryan 4 bindi en son
Elele Denisss ben 195 vermiştim hatırladığım kadarıyla ama bayağı zaman oldu ona da zam gelmiştir kesin
Ozge_06 Bende 24 haftalikken gitmeye basladim. Suan 36 haftalik gebeIM. doktor Ahmet bey gercekden cok iyi bir doktor herseyi en ince detayina kadar anlatiyor sorularini cevapliyor. Ultrason resmi veriyor. Benim bildigim 35 haftadan sonra almiyorlar 🤷♀️
Ebrua Ozge_06 gercekten mi 🙄 benim durumum biraz farkli ben esimle dogu görevinde oldugum icin gelemedim simdi doguma yakin geldim insallah alirlar
Denisss Elele ankarali degilim baska sehirden geldim yeni yeni ogreniyorumda baska ozel hastane varmi orda kecioren isimli
Elele Ebrua ben de cuma günü gitcem:) arayıp sorun isterseniz durumu anlatınca sorun etmezler belki de
Ebrua Elele yani randevu alırken hic bisey demeden verdiler En kotu neden verdiniz o zaman diye yüklenirim 😂
Elele Ebrua randevu alırken pek bişe demiyorlar zaten direk veriyolar bence doktora durumu anlatınca anlayış gösterir yani inşallah 😊
Elele Denisss rica ederim detaylı öncesinde muayene ücreti de vermek gerekiyo onu belki söylemezler önce muayene olup doktor detaylı istiyor yani dedikleri rakama 65 tl daha ekleniyo ben gittiğimde öyleydi değişmemiştir büyük ihtimalle