Tugbasz Kızlar aşılamamın 4. Günündeyim kasık ağrım çok hafif var oturup kalkarken özellikle hissediyorum. Göğüs ucu hassasiyetim var normalde regl öncesi göğüslerim şişerdi ama göğüs ucu hassasiyeti hiç yaşamamıştım. Sizce bu belirti sayılır mı ?
Pnrdrsn Tugbasz canım merhaba. Bunlar doğal. Ben de öyleydim. İğnenin etkisi gebelik belirtisi gibi oluyormuş. Benim bugün 10. Günün ağrılarım yeni geçti. Göğüs hassaiyetim de yok artık. İğneden yani. Olabilir belirtiler ❤️
mom_baby25 Tugbasz Aynı belirtileri yaşadım 15.gün kan verdim negatif sonucum regl oldum 16.gününde pazartesi hastaneye gideceğim inşallah bakalım ne bekliyor beni hayırlısıyla 2.ci de hamile olduğumu öğrenirim Allahın izniyle ve kolaylığıyla
Pnrdrsn Tugbasz hevesini kırmak için demedim yaaaa 🙄 deme öyleeee. Sadece iğnenin içinde beta HCG hormonu var ya. Vücuda girince gebelik belirtisi veriyormuş. Ben de çok sevinmiştim. Bugün sadece kaşık altında ağrım var ama yoğun değil. Bakalım cuma test yapicam. Ben 19 unda çatlatma iğnesi vurmustum. inşallah güzel sonuçlar alırız arkadaşım 🙏