gunom ben 1 aydır çekiyorum inan boğaz yanması tobe geçmedi acile bile gittim bisey yapamam bol bol vitamin al suyu bol iç dedi bende çok kötüyüm serum felan yapın bari dedi oda tmm serum taktirdi ona gecti doktorum pestil al dedi pestil aldım boğaz sipreyili aldım biraz g3cti ama hala boğaz yanmam burun tıkanıklığım devam ediyor hamileyim diye ilac yazılmadı kullanaman dedi suan 15+6 haftaligim eşimde niye dikkat etmiyorsun dedi bende ediyorum dedim ben bol bol meyve yedim biraz iyiyim ama hala var gecmedi oyke tamamen