mommy_pink Merhabalar güzellik, bu yazı beni öyle mutlu etti ve sakinleştirdi ki anlatamam. Ben de Eylül ayında korunmayı bıraktım ve birkaç ay negatif sonuçlar alınca Ocak’ta doktora gittim vitaminlerimin eksik olduğunu söyledi bende de değer 15miş mesela 50 olması gerekiyor dedi. Yaklaşık 3 haftadır düzenli kullanıyorum ilaçlarımı ve adet düzensizliği yaşamam ortalama 26 günde bir olurum. Bugün 29 gün oldu adet olmadım, evde yaptığım idrar testi negatif çıktı fakat 2-3 gün sonra tekrar yapacağım. Doktor bana da Eylül’ü baz alarak 1 sene bekleyeceğiz her şeyin tertemiz hiçbir sorun yok yalnızca vitamin takviyesi gerekiyor demişti ve ben kendi içimden iyi güzel de nasıl sabredeceğim demiştim :) Umarım ben de artık güzel bir haber alırım. 32 yaşındayım, 2 seneye yakındır evliyim. 25 Şubat doğum günüm ve daha genç yaşlarımda hep 32 yaşımda bişey olacak hissediyorum diyordum umarım doğum günü sürprizim olur. Tavsiyen var mı? Öyle içimi döktüm biraz kusuruma bakmayın 🙏🏻😊