benimde adetim 12 gün geçiyor üç tane test yaptm hepsi negatif cikti iki gun önce ve diger gunler yapmistim dünde sağlık ocagina gittim kan vermek icin carsamba gel dedi hic adet belirtim de yok son adet tarihim 17 Eylül simdiye coktan olmam lazmdi sizce gebelik varmıdır bence olsaydi testlerde simdiye kadar çıkmasi lazimdi bende bi bardak maydonoz suyu ictim sknti olmaz insalah böyle olan varmi acaba