Seymabal41 zlemAtAcar Ben 63 ile hamile kaldım 🤰🏻 14+6 haftalık gebeyim 2 kilo aldım 65.1 doktorum normal dedi ❤🙈🤰🏻👶🏻
hjertemami zlemAtAcar Ben daha o haftalara gelemedim daha 1 ayım var 🤔23+5 oldum 2 kilo aldım canım. Sabahları tartılıyorum. En azından çok fazla değil kilon ama yine 10 ve 12 kilo bitirmekte senin elinde canım. Bende ilk hamileliğimde 30 kilo alıp bir hata yapmıştım. Aynı hataya düşmemek adına kontrollü gidiyorum 👌
Rabia88 zlemAtAcar anladım ben sabahları genelde aç karnima tartiliyorum Mart'ta düşük yaşamıştım o zaman kilo aldım o aldığım kilolarla hamile kaldım ama 30+2 olmamıza rağmen 5.5-6 kg arasında gidip geliyorum zamansız ama sağlıklı besleniyorum doktor 13 kg geçme dedi bakalım
Seymabal41 zlemAtAcar teşekkür ederim cnm 😌 Normal Doğum istiyorum doktorum kilona dikkat et dedi 🙈🤰🏻
mineeeee hjertemami Demir ilaci öyle yapıyor korkmana gerek yok.Kayisi kompostosu yap yada kayısı ye iyi geliyor.Sekerin varsa fazla kaçırma
Duygukahraman Bende 27+6 nın içindeyim 64 ile hamile kaldım şuan 75 kiloyum doktorum kontrol altına almamı istedi ama mümkün değil aburcubur Benim hayatımın olmazsa olmazı🤭😄
Duygukahraman Beslenme şeklim bu yani çoçukluğumdan böyle ,, azaltmayı denedim ama olmuyor her gün mutlaka tüketiyorum tabi bunun yanında bebeğim sağlıklı büyüsün diye her gün ceviz süt ve muz mutlaka yer içerim