Nurr384 Kizlar 5.ayima yeni girdim ve eşimle nerdeyse hamileliğimizin başından beri doğru düzgün ilişki yaşamadik korktuk yapmadık şimdide düşünüyorum acaba bu durum normal doğuma engel olurmu ilişkiye girmemek hamilelikte çünkü normal doğumu çok istiyorum
Bubu_ Nurr384 doktorunuz sorun görüp yasak demediği sürece ilişkide sıkıntı yok illa eşler tedirgin oluyor bu konuda ama doktor sıkıtnı görmüyorsa sorun yoktur
[silindi] Nurr384 canım ben gebelik okuluna gittim, ordaki ebeler ilişkinin normal doğum için iyi olacağını söylemişlerdi. Tabi korunmak şartıyla
Bergamot Nurr384 ilişkinin normal doğum üzerinde hiçbir etkisi yok. Sadece spermler bazen rahimde kasılmaya yol açabileceği için eşinizin korunması gerekiyor 🌸
Nurr384 Bubu_ doktorumuza sormadım hiç ama bi sıkıntı görseydi zaten o kendi derdi ilişki yasak diye ama işte psikolojik olarak yinede korkuyoruz yapmaktan ilişki yine herneysede normal doğuma engel olurmu diye korktum
Bubu_ Nurr384 bende normal yaptım doktorum ilişki için sorun görmedi son güne kadar da sakınmadım diyebilirim doktora danışın içiniz rahatlar en azından
Uykusuzz_koala Kuzu biz hiç sormadıkta bence bi sıkıntısı yok hatta faydası var bile. Bence hiçbir şey olmaz dediğim gibi
Sefika__ Kızlar 7+4 haftalığım bugün ilk defa ilişki yaşadık ilişkiden 3 saat sonra tuvalete gittim açık pembe renkli kan geldi peceteye sizce sorun var mı genellikle rahim ağzındaki kılcal damarlardan oluyor yazıyor internette bunu yaşayanlar yazabilir mi
irem4_rc Nurr384 ilişkiye girmek doğum için daha sağlıklı diye biliyorum hatta doktorlar da öneriyor ama doktora danışmakta fayda var