Merhaba, ben mart gibi doğum iznine ayrılacağım ama okulun ikinci dönemi başlamış oluyor ve yarıda bırakıp gitmek istemiyorum direk 2. Dönem başlamadan izne ayrılmak istiyorum. 4 aylık izin hakkımı bebeğim doğmadan önce kullanabiliyor muyum bilgisi olan yardımcı olabilir mi?? Yani 2 ay değil de 4 ay önceden izne ayrılma şansım var mı?