Sarkac
12 Eylül’de regl oldum sonra 18inde kahverengi leke geldi ve lekelenme 1 hafta kadar devam etti normal adet kanından çok daha azdı o süreçte bebek planımız olduğu için doktor gittik doktor bir sorun yok hamile değilsiniz dedi 1 ay sonra doktora gittiğimde ise 5+2 hamile olduğumu öğrendim 😅 tek belirtim bel ağrısı idi başka da bir şey yoktu sizde de böyle olacak diye bir şey yok tabiki ama benim hikayem bu şekilde tutunma kanamasiymis velhasil