Merhaba sevgili anneler 5 gün önce spinal anestezi ile doğumum gerçekleşti evladımı 38 haftalıkken kucağıma aldım.ben burda sizlerden hep fikir istemiştim çok korkularim vardi belimde bel fıtığı var spinal anesteziden sonra sıkıntı yaşar mıyım diye.cok korkuyordum ama korkularım şükür yersiz cikti.Herkesin doğum hikayesi elbette ki kendine özeldir ama benim tecrübe ettiğim doğum kısmı en kolay kisimdi belden yapılan iğne tahlil için koldan alınan iğne.acisinin aynısıydi.igne yapılınca ayaklarınızda ufak bı sıcaklık hissediyorsunuz sonra zaten hızlıca uyuşuyor hiç bişey hissetmiyorsunuz bana sorular soruyorlardı o sırada bebek alınmış bile🤗15 dk kadar benim islemim sürdü odaya çıkarttılar bende aşırı bı titreme oldu 15 dk dislerim birbirbe vurdu anestezi etkisi olarak olabiliyormuş sonra karnımın üstüne kum torbası koydular bastırma işlemi de yapıldı ama hiç bir şey hissetmedim ağrı yaşamadım.uyusukluk geçtikten sonra adet sancısı gibi tabı biraz daha fazlası ağrılarım oldu hemen iğne yapıldı ağrı kesici oda çok etkili kısa sürede rahatliyorsinuz.onun.disinda ilk kalkış anında aşırı zor olmadı bende doğumun zor yanı olarak yapılan iğne den.sonra belimde iğne yerinde sızı gibi bı ağrı kaldı inşallah oda geçer bugün 5. günüm.demem o ki herkesin hikayesi kendine has ama korkunç hikayeleri okuyup kendinize zehir etmeyin bende öyle aşırı stres yapıyordum son gunlerimi kendime zehir ettim ama oldu bitti bile.hepinize hayırlı doğumlar diliyorm sağlıkla evlatlarinizi kucağınıza alırsiniz inşallah 🤲🏻🤗