Kızlar nasıl baslıycamı bılmıyrm ama bu kadar sorumsuzluk olmaz 3 gündür hastanede yatıyorum sekerim hıc dusmuyor İnsülin vurdukları halde bol su içip yuruyorum 3 gunn boyunca ilk defa bısey yıyıp su icebıldm gercekten cok acım hastane ve hemsırıler gercekten dört dörtlük neyse konuya girelım girmeden önce bana ve butun hamile annelerıme bol bol dua ediyorum ve dua ıstyrm cocuk isteyen herkesede dualarım sızınle sızın dualarınız da benımle olsun yanımda 32 hafta gebe kadın yatıyor du su fazlalığından dolayı 2 haftadır yatıyormus bugun gece suyu geldı ve uyurken anlamamıs sabah devam edınce hemsıreye doktora soyledı geldiler muane ettıler 4 santım acılması varmış ve suyu gelmeye devam edıyor kanaması başladı neyse nst ye bgladır kontrol ettıler uzmanlar geldı kadın buyuk tuvalete cıkmak ıstedı olmaz dediler cunku kalkmaması lazım sonra benden rıca ettı hemsıre hanıma bı soylermısn ıste tuvalete gıtmem lazım diye bende soyledım hemsıre gelıp tatlı bı dılle olayın cıddıyetını anlattı sonra bana dedı kuscam hemsıre ye soyle bende gıttm sonra hemsıre kap verdı sonra dedi meyve falan yıycem hemsıre geldı her an doguma alınabılırsın bısey yeme falan herneyse kadın hemsırenın verdıgı kaba tuveletını yapmış benı cagırdı bunu alırmısn dıye bende hemsıreriye dedim hemsıre sen sakın alma biz halledırz falan sonra geldı hemsıre aldı falan sonra kadın ayaga kalkmak ıstedı hemsıre tabi bu arda okadar sakın kı hyr olmaz biraz daha sabır derken kadının dogumu basladı kadının yakınını falan aradılar gelen giden yok sonra kadının yengesı aradı ben actım hemsıreye verdım biz gelemeyiz dedi neyse kadının esı aradı sezaryene alındı esınız denıldı ve adam ben calısıyrm gelemem dedı hemsıre baska yakını gelsın dedı annesi aradı annesınben gelemem dedı suan kadının eşyaları kaldı esya önemli degil kadın sezeryana alındı ve dısarda bekleyen bu aılesı yok benım annem bıle kadının hakkında bılgı almaya gıttı ve 7 kat yabacı oldugu halde esım kadın ve bebek için bez falan lazımmı dıye sordu ve aılesı 2 saat oldu daha gelmedi kızlar cok uzuldum ve etkilendm bu durumdan anlatmak ıstedım basınızı agrıttım kusura bakmayın bayan ıcın dualarını esirgemeyın lütfen 🤲😔