matmazelinbeybisi Ben almamıştım hastane çıkışında sarılık değeri sınırdaydı mecbur aldık sütüm çoğalana kadar Hipp Combiotik aldım çok araştırdım sonra doktora götürdük doktor ben daha demeden şu üç mamayı saydı Hipp Combiotik, Aptamil ve Sma size de fikir olsun. Ben hippten memnun kaldım bayağı kullandım bazı bebeklerde gaz yapmış biz de bir problem olmadı Aptamilde gaz ve kabızlık yapıyormuş araştırdığıma göre bildiklerim bunlar