Yaseminn69
Yine yazmıştım kızlar 33 haftamda gittiğimde kızım 2 kiloydu çok takmıştım kafama istemsizce 37 haftalık oldum bu gün kontrole gittiğimde 3 buçuk kilo olmustu miniğim gayet sağlıklı hareketli dedi doktor şimdi artık sabırla beklemedeyim mevlam isteyen bütün kullarına versin bu güzel duyguyu 🙏💗