Mercem Kızlar ya yarın sezeryanım var ve ben çok afedersiniz ishal oldum dün gece acile gittim bana serum takıldı biraz fayda eder gibi oldu ama sürekli lavabodaydım napıcam bilmiyorum ya belden aşağı uyuşucak birde off 😫😫😫😫😫
Aslaninannesi_ Mercem normalde içine aspirin atıp içiliyor ama hamilesin şimdi aspirin kullanıp kullanılamaz bilemem ama bu Niğde gazozları oluyor ya onlardan iç
Mercem Mery6619 yok dün gittim ama tahlil fln istemedi doktor ve ben halen çok kötüyüm napıcam bilmiyorum da ameliyat esnasında acaba ilaç falan verirler mi
Mery6619 Mercem drunuz daha iyi bilir. Benim bi arkadaşım 2 sezeryanini 40haftada oldu. Bekletilebiliyor bazen. Siz yinede söylediklerimi yeyin sabaha toparlanirsiniz inşallah
Tugcev Mercem Bende kabız olmuştum afedersiniz çok korkmuştum gaz ve ilk tuvalete çıkma nasıl olur diye. Hastanede önce lavman yaptılar. Tüm bağırsak temizlenince rahatladım. Belki lavman tamamen boşaltacağı için sorun olmaz. Tabii uzman görüşü şart
1Prens1Prenses53 Mercem Toz halde Türk kahvesinin içine limon sıkıp karıştırıp için ishale çok iyi geliyor.çok geçmiş olsun,sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşaAllah🤲🏻
fztanne1 Mercem normal çay yiyin . Demlenmemiş çayı yiyin kıtır kıtır ishale çok iyi geliyor şifa olsun inşallah