Ben en son 16 ağustos âdet olmuştum sonra 20 ağustosta bitti şimdi 20 Eylül de olmustum 23 de bitti ama akıntım ilk önce biraz pembemsi gelmişti sonra 3 gün boyunca kahverengi geldi pedi sadece iç kısımlarını doldurdu koyu kahve gibiydi şimdi uygulama da 25 Ekim de adet olmami gösteriyor du ama olmadım bugün 29 Ekim adetim kaç gün gecikmiş yerleşme kanaması mi yaşadım bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz lütfen