Kızlar lekelenmemin rengi koyulaştı hala bir pıhtı yok ve kan değil, kahverengi ama koyulaştı rengi, karnımda ağrı yok dün testim de silik pozitifti ama galiba adet olacağım yani yine kimyasal geçiriyor olabilirim 😣😣😣 acayip modum düştü yine olmadı. Hiç ümidim kalmadı